جذب-پزشکان-و-کادر-درمانی-در-مناطق-محروم-از-اولویت-های-مهم-سازمان-تامین-اجتماعی -است<-span><-span><-p> " /> جذب-پزشکان-و-کادر-درمانی-در-مناطق-محروم-از-اولویت-های-مهم-سازمان-تامین-اجتماعی -است<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5518 تاریخ انتشار : ۲۸آبان ۱۴۰۱ ساعت 21:53

معاون سازمان تامین اجتماعی در بازدید از مراکز درمانی  گیلان:

جذب پزشکان و کادر درمانی در مناطق محروم، از اولویت های مهم سازمان تامین اجتماعی  است


	جذب پزشکان و کادر درمانی در مناطق محروم، از اولویت های مهم سازمان تامین اجتماعی  است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی به منظور بازدید از مراکز درمانی و شعب تامین اجتماعی استان روز پنجشنبه ( 26 آبان) به گیلان سفر کرد.

به گزارش نیمرخ گیلان/دکتر «ابوالفضل عفت نژاد» در ابتدای سفر خود با حضور در مرکز درمانی تامین اجتماعی لوشان که از مناطق محروم و کم برخوردار استان گیلان است، در حضور بیمه شدگان و اعضای کانون بازنشستگان این شهر اظهار داشت: بازدید میدانی از مراکز درمانی و شعب به منظور رفع موانع و مشکلات مردم و بیمه شدگان، هدف دیدار از استان است.

عفت نژاد طی بازدید از مرکز درمانی تامین اجتماعی لوشان و دیدار و گفتگو با بیمه شدگان ، اعضای کانون بازنشستگان و همکاران گفت : جذب پزشکان و کادر درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار به منظور ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و مردم، یکی از اولویت های مهم سازمان  در امر درمان  است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تأمین اجتماعی در بازدید از ساختمان درمانگاه منجیل نیز ضمن شنیدن سخنان مردم، بازنشستگان و رئیس شورای شهر منجیل، قول مساعد در خصوص پیگیری هرچه بیشتر در راستای راه اندازی و خدمت رسانی این مرکز درمانی را به مردم و بیمه شدگان داد.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر بازدید از مرکز درمانی و شعبه لوشان، از ساختمان درمانگاه منجیل که در سنوات قبل رها شده بود، شعبه تامین اجتماعی منجیل و زمین اهدایی خیرین توتکابن برای ساخت درمانگاه در این شهر  نیز بازدید وبا مقامات محلی این شهرها گفتگو کرد.

دکتر عفت نژاد همچنین از بیمارستان 200 تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت هم بازدید و با همکاران و بیمه شدگان آن جا هم گفتگو نمود.

بازدید از بیمارستان تازه تاسیس64  تختخوابی کومله لنگرود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در دومین روز از سفرش به گیلان، از بیمارستان تازه تاسیس64 تختخوابی کومله لنگرود هم بازدید و اظهار داشت: ان شاءالله در روزهای آتی با اعلام نتایج آزمون و جذب نیروی انسانی کار، خدمت رسانی بیمارستان به مردم منطقه آغاز خواهد شد.

دکتر عفت نژاد پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت (که از مراکز درمانی پر ازدحام تامین اجتماعی کشور از لحاظ پذیرش بیماران است) را هم مورد بازدید قرار داد ودر گفتگو با همکاران گفت: کاستن دغدغه های نیروی انسانی سازمان در راستای ارائه خدمات با کیفیت تر به بیمه شدگان، از برنامه های مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان است که برای رسیدن به این منظور، از تمام ظرفیتهای موجود سازمانی مورد بهره قرار خواهد گرفت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید